Компанія Google оновила алгоритм свого пошукового сервісу. Відтепер сайти, які публікують неунікальний контент (копіпаст) можуть опинитися в результатах пошуку нижче сайтів з оригінальним контентом.
За словами керівника пошукового відділу Google, Метта Каттса, так або інакше близько 2% пошукових результатів буде змінено, але лише 0,5% стануть дійсно помітними для кінцевих користувачів. Метт також повідомив, що користувачі Google “з більшою вірогідністю побачать сайти, що публікують оригінальний контент, ніж сайти з копіпастом”.
Нещодавно було повідомлено про те, що Google буде більш жорстко боротися з пошуковим спамом, висока активність якого була помічена за останні кілька місяців. На початку року в компанії змінили налаштування своїх фільтрів, які не дозволять спамерським сайтам затримуватися на вершині пошукової видачі.