Соціальна мережа Facebook запускає новий вид реклами на сайті: відтепер відгуки користувачів про бренди зявлятимуться у вигляді рекламного оголошення.
Після того, як хтось із ваших друзів написав у своєму статусі відгук про будь-який бренд, це повідомлення може бути використане для показу реклами відповідної компанії. На даний момент вимкнути можливість перетворення ваших статусів у рекламу неможливо.
Рекламне оголошення буде розміщуватись у звичному для нього місці на Facebook – справа. Ось як це виглядає:
![Статуси користувачів на Facebook стануть елементом комерційної реклами Статуси користувачів на Facebook стануть елементом комерційної реклами](http://watcher.com.ua/wp-content/uploads/Starbucks-News-Feed-Story1.png?0f6cbc)
Статус користувача
![Статуси користувачів на Facebook стануть елементом комерційної реклами Статуси користувачів на Facebook стануть елементом комерційної реклами](http://watcher.com.ua/wp-content/uploads/Starbucks-Sponsored-Story1.png?0f6cbc)
Рекламне оголошення з використанням статусу
В рекламу можуть бути перетворені специфічні дії користувача на Facebook, такі як лайки, чек-іни (check-ins) або ж інші дії зі сторінками чи додатками. Соціальна мережа навіть має перших партнерів, для яких буде увімкнено новий тип рекламних оголошень – це Coke, Levi’s, Anheuser Busch та Playfish.
Рекламні доходи Facebook за минулий рік становили близько $2 млрд.