MySpace, одна з найбільших соціальних мереж у світі, вчора звільнила 47% своїх співробітників. Сьогодні ж стало відомо про те, що власник проекту, News Corporation, розмірковує над планами продажу MySpace.
Майк Джонс, керівник компанії, вчорашню новину про звільнення пояснив “підготовкою до перезапуску проекту та переорієнтації на аудиторію так званого покоління Y”. Насправді за останній час MySpace суттєво здає свої позиції.
Якщо у 2008 році це був один з головних конкурентів Facebook, якого було важко обігнати, то зараз справи у MySpace ідуть не зовсім добре. Лише за останні півроку, згідно з даними Alexa, відвідуваність MySpace впала майже вдвічі. Очевидно, що компанія вирішила переглянути свою бізнес-стратегію у зв’язку з цими обставинами.
News Corp. сьогодні офіційно повідомила, що розмірковує над можливістю продажу MySpace – це має стати “логічним продовженням історії”. Повідомляється, що соцмережу можуть продати або об’єднати з іншим подібним проектом. News Corp. придбала MySpace у 2005 році за $580 млн. У жовтні 2010 року соціальна мережа була перезапущена, отримавши новий дизайн та ідеологію. Тепер це розважальний сайт про музику та кіно та дозвілля для молодих людей віком до 35 років.