• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 30 Червня 2011

MySpace продали за $35 млн

Tweet
Tweet

Хто б міг подумати 3 роки тому, що різниця у вартості MySpace та Facebook складатиме 2000 разів. А в 2007 році важко було уявити, що хтось може обійти MySpace за популярністю.

MySpace продали за $35 млн

Facebook обійшов MySpace в квітні 2008 року

MySpace стартувала в 2003 році. Через два роки її придбала News Corp. за $580 млн.

В 2006 році MySpace підписала трирічну угоду з Google вартістю $900 млн, завдяки чому Google отримав ексклюзивне право на розміщення свого пошуку в соціальній мережі.

В 2008 році MySpace оцінювали в $3 млрд. Тоді компанія отримала дохід близько $0,6 млрд. та прибуток $150 млн.

Найпопулярніший сьогодні відеосервіс YouTube народився як віджет на Myspace, і лише згодом став повноцінним сервісом.

Але все це було в минулому. Вчора News Corp. продала MySpace компанії Specific Media всього за $35 млн.

News Corp. намагалась продати MySpace протягом року. І ще в січні цього року очікувала отримати від угоди $100 млн.

Цікаво, яка доля спіткає Facebook через 3-4 роки?

Читати більше про: MySpace, News Corp, Specific Media

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • News Corp припиняє випуск iPad-газети The Daily

    News Corp припиняє випуск iPad-газети The Daily

  • Інженери з Facebook і Twitter показали справжній соціальний пошук від Google

    Інженери з Facebook і Twitter показали справжній соціальний пошук від Google

  • The Daily  – перша в світі iPad-газета

    The Daily – перша в світі iPad-газета

  • Руперт Мердок хоче продати MySpace

    Руперт Мердок хоче продати MySpace



  • Igor

    Самі вони винні, дизайн ніякий,та проблеми в перегляді без реєстрації

  • Vinnie

    я теж задумався над долею фейсбука років через 5 )

    а майспес справді лайно рідкісне, ніколи не розумів його популярності.

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA