• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 10 Січня 2011

Бездомний американець отримав роботу після успіху на Youtube

Tweet
Tweet

Бездомний американець отримав роботу після успіху на Youtube

Відео під назвою “Бездомний із золотим голосом”, яке було опубліковане на Youtube 5 січня та за кілька днів отримало понад 13 мільйонів переглядів, дозволило Теду Вільямсу миттєво здобути популярність та отримати бажану роботу.

Вільямс був бездомним та проживав у Коламбусі, штаті Огайо. Тим не менш, у нього є вроджений талант – Тед володіє надзвичайним голосом, який чудово підходить для радіопередач або дублювання телевізійних програм. У короткому відеоролику Вільямс розповів, що мріє отримати роботу на радіо та використовувати свій талант після багатьох років, проведених у злиднях та боротьбі з наркозалежністю.

Відео, оригінал якого зараз недоступний,  швидко поширилося в соціальних мережах, зокрема, у Твітері та Reddit, і вже за кілька днів до бездомного почали надходити пропозиції від компаній, які захотіли взяти його на роботу. Серед багатьох запрошень Вільямс обрав компанію Kraft, і навіть встиг записати для них відеорекламу торгової марки Kraft Macaroni & Cheese. Ролик було показано на телеканалі ESPN в рамках рекламної кампанії “Huddle To Fight Hunger”:

Тед Вільямс також став героєм Today Show на телеканалі NBC:

Читати більше про: відео. Youtube, вірусне відео, соціальні медіа

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Відео конфлікту Авакова з Саакашвілі стало найвіруснішим відео за всю історію українського інтернету

    Відео конфлікту Авакова з Саакашвілі стало найвіруснішим відео за всю історію українського інтернету

  • Українська інтернет-революція 2 (відеоролик)

    Українська інтернет-революція 2 (відеоролик)

  • Як соціальні медіа впливають на прийняття рішень

    Як соціальні медіа впливають на прийняття рішень

  • Україна – одна з 10 країн, де Facebook не є соцмережею №1

    Україна – одна з 10 країн, де Facebook не є соцмережею №1



  • Krivorog

    молодец!

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA