• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 15 Грудня 2010

Інтернет наздогнав телебачення за популярністю в США

Tweet
Tweet

Інтернет наздогнав телебачення за популярністю в СШАСередньостатистичний американський житель проводить в інтернеті стільки ж часу, як і за переглядом телевізора. Про це свідчать результати останнього дослідження від компанії Forrester.

Зокрема, повідомляється, що цього року американці вперше почали порівну витрачати свій час на телебачення та інтернет – в середньому 13 годин на тиждень. Інтернет зміг зрівнятися з ТБ завдяки зростанню за останні 5 років часу, проведеного користувачами в мережі, на 121%. За даними Forrester, люди жертвують радіо та друкованими ЗМІ на користь інтернету. Журналісти Wall Street Journal тим часом додають, що, можливо, люди почали менше виходити на вулицю.

Стрімко зростає популярність електронної комерції. Три роки тому активних інтернет-покупців була всього третина, а зараз таких – майже 2/3. Стало більше людей, які регулярно користуються соціальними мережами – 35% в цьому році проти 15% у 2007. Ще одним важливим фактом, який виявило дослідження, є те, що середньостатистичний американець не є прихильником трендових веб-сервісів, таких як Twitter, наприклад. Лише 18% опитаних відзначили, що читають блоги, в той час як популярні стартапи поки що не є помітними для масового користувача.

Читати більше про: інтернет, дослідження, США, телебачення

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

    Google знайшов факти широкомасштабного втручання Росії у вибори в США через його рекламні інструменти

  • Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

    Цукерберг зробив відео-звернення з приводу використання Росією Facebook для втручання у вибори

  • Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

    Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

  • Google перезапустив сервіс Планета Земля

    Google перезапустив сервіс Планета Земля



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA