Українська соціальна мережа Connect.ua найближчим часом радикально змінить свою ідеологію та дизайн сайту.
Засновник Connect, Сергій Коркін, повідомив, що цього тижня очікується запуск нової версії проекту – з повністю переробленим дизайном та концепцією.
Сергій розповів також, що перезапуск планується орієнтовно на 8 грудня і пов’язаний з бажанням команди змінити позиціонування проекту та підготувати його до масштабного просування. За його словами, зміни будуть значні: 80% функцій було вирішено замінити. В новій версії сайту не буде стіни, аудіо, відео, груп, новин друзів, опцій “Жжот” та “Дуелей”, опитувань, рейтингу, бонусів, пошти @connect.ua, та багато іншого. Головна кольорова гама соціальної мережі буде змінена з блакитної на сіро-чорну. З новинок на Connect.ua з’явиться функція “Вулиця” та ігровий механізм “Увага”.
Коркін сказав, що тепер Connect позиціонуватиме себе як “місце спілкування класних людей”. Новий функціонал повинен різко зменшити рівень спаму, хамства та “примітивного спілкування” і може стати своєрідним фільтром від небажаних людей. Саме через це буде видалено всіх користувачів Connect.ua, які не заходили на сайт впродовж останніх трьох місяців. “Майбутнє за соціальними мережами саме цього типу, а не такими, як, наприклад, Мой Мир@Mail.ru”, – вважає Сергій.
На його думку, у видаленні значної кількості неактивних користувачів немає нічого страшного, оскільки ці люди не виявили бажання користуватися сайтом, а “мертві” анкети будуть лише заважати іншим людям спілкуватися на Connect.ua.
Значну увагу буде приділено продажу реклами на сайті. По-перше, Connect не продовжив на наступний рік контракт із сейл-хаусом FISH. З нового року Connect.ua продаватиме рекламу самостійно, і використовуватиме для цього систему AdRiver замість Google Doubleclick for Publishers. З нововведень також варто відзначити безкоштовний таргетнг – реклама продаватиметься за єдиною ціною у 10 грн за 1000 показів.
5 грудня сайту connect.ua виповнилося три роки. Щоденна аудиторія соціальної мережі – 70-80 тис. унікальних відвідувачів. Минулого року в інтерв’ю для нашого сайту Сергій Коркін розповідав про п’ятикратне збільшення прибутків в порівнянні з 2008 роком.