Соціальна мережа Вконтакте передала Яндексу дані з профілів користувачів, які є публічно доступними для всіх. Тепер в результатах пошуку Яндекса буде показуватись різноманітний контент з Вконтакте.
На даний момент проіндексовано понад 25 млн профілів користувачів, і індексація продовжується. Яндекс вміє шукати користувачів за іменами, а також контент, який вони створюють – публічні статуси та нотатки. Під час пошуку за іменем та прізвищем людини Яндекс показує коротку біографію користувача та його фотографію, взяту з соціальної мережі за допомогою технології розпізнавання обличь. Ось як це виглядає:
Цікаво, що Google також індексує Вконтакте, однак у результатах пошуку подає інформацію не так структуровано:
Яндекс також повідомив, що відтепер у результатах пошуку по блогах буде показуватись контент з мікроблогів Вконтакте. За словами Андрія Розогова, керівника підрозділу розробки Вконтакте, щодня Яндексу передається більше мільйона записів з нотаток та статусів. Однак він не повідомив, на яких саме умовах – комерційних чи партнерських – ці дані передаються Яндексу. Сервіс мікроблогів на Вконтакте було введено кілька місяців тому, і чимало користувачів виступили з критикою щодо змін інтерфейсу своїх сторінок.
У жовтні 2010 року про співробітництво оголосили Facebook та Bing. Відтепер у результатах пошуку Bing також буде показуватися публічна інформація про користувачів Facebook – їхні імена та фото, а поряд з посиланнями на статті – їх популярність на Facebook, виражена в лайках. Таким чином було реалізовано соціальний пошук всередині Bing.