Компанії News Corporation та Apple почали співробітництво зі створення електронного видання “The Daily”, яке буде виходити на iPad та його аналогах.
Про це повідомив Джеймс Мердок, який є сином голови News Corporation Руперта Мердока і головою ради директорів компанії в Європі та Азії. На форумі в Монако минулого тижня він заявив, що монетизувати контент онлайнових версій газет можна лише в тому випадку, якщо буде введена плата за доступ до нього. На думку Мердока, нова електронна газета може зацікавити близько 800 тисяч людей.
Передбачається, що вартість передплати на iPad-версію газети The Daily буде коштувати $1 на тиждень. Цікаво, що в планах News Corporation не значиться вихід друкованої або навіть веб-версії видання. Вже зараз над ним працюють близько сотні найнятих журналістів, а офіційний запуск проекту має відбутися наприкінці листопада в США.
На початку цього місяця були оголошені результати впровадження платного доступу до сайту британської газети The Times, яка також є одним з активів News Corporation. З липня 2010 року, коли було запущено платний доступ, передплату оформили більше 100 тисяч користувачів. Ще сто тисяч людей, які мають передплату на друковане видання, активували собі доступ до онлайн-версії газети. Таким чином, сукупна кількість передплатників сягнула 200 тисяч користувачів.
Тим не менш, за два місяці з часу впровадження цієї фінансової моделі, сайт The Times втратив 1,5 млн відвідувачів.