Компанія Mail.ru Group заробила на платних сервісах у 2009 році $63,4 млн, а за перше півріччя 2010 року – $56 млн.
Левова частка доходів в 2009 році припала на портал Mail.ru – $138,4 млн зі $148 млн, отриманих всією групою. Більшу частину доходів порталу Mail.ru становили онлайн-ігри, а не реклама. З $77,9 млн доходів з платних сервісів на Mail.ru, $64,9 млн були отримані саме від ігор. Однією з причин такого зростання називають покупку компанії Astrum Online – контроль над нею Mail.ru Group отримала навесні 2009 року. Astrum Online спеціалізується на продажах віртуальних товарів в онлайн-іграх.
Інший проект російського холдингу – соціальна мережа Одноклассники, яка на 100% належить Mail.ru Group, – в 2009 році на платних сервісах заробила $29,7 млн, що становила більшу частину доходу (67%). В першій половині 2010 року цей показник зріс до 71%. З вересня плату за реєстрацію на сайті відмінили, що може позначитися на структурі доходів, але натомість адміністрація соціалки сподівається на зростання кількості користувачів.
Цікаво, що інші російські компанії можуть бути більш залежні від коливань ринку реклами. Зокрема, 85% загальних доходів Яндекса (які становили близько $280 млн у 2009 році) – це контекстна реклама, решту доходів компанія отримує від медійної реклами.
Компанія Mail.ru Group зараз готується до проведення IPO на Лондонській біржі, і попит на її акції уже перевищує пропозицію. Частину залучених від розміщення коштів буде спрямовано на покупку 7,5% Вконтакте, який було оцінено в $1,5 млрд. За останні три роки Вконтакте подорожчав у 23 рази, в той час як Одноклассники – всього удвічі.
Pingback: Mail.ru запустив обмін валют з Odnoklassniki.ru | Watcher()