Apple увійшла до четвірки найбільших виробників телефонів
Компанія Apple стала четвертим за величиною виробником мобільних телефонів у світі, обійшовши компанію RIM, яка є розробником смартфонів BlackBerry.
Піднятися на сходинку вище Apple змогла завдяки рекордним продажам нового iPhone – у третьому кварталі 2010 року компанія продала 14,1 млн смартфонів, що на 90% більше, ніж роком раніше.
Якщо успішне зростання продажів Apple буде продовжуватись, то компанія має шанси увійти навіть до трійки лідерів. Перше місце за обсягом поставок телефонів займає Nokia (на 1,8% більше, ніж у третьому кварталі 2009 року), друге – Samsung (+18,6%), а третє – LG (-10,1% в порівнянні з третім кварталом 2009 року).
Кількість проти вартості: перемагає Apple
Виявляється, що кількість продажів будь-якого товару не завжди є однозначними. Автор одного з західних блогів вирішив порівняти, які компанії отримали найбільше прибутків з продажу смартфонів, проаналізувавши різноманітність модельного ряду та доходів з кожного пристрою.
На наведеній вище стовпчиковій діаграмі (клікабельно) горизонтальна вісь показує кількість проданих телефонів, а вертикальна – прибуток з одного проданого телефону. Добуток цих двох величин (тобто площа кожного стовпчика) дає в результаті суму доходів, отриманих виробниками телефонів.
Як бачимо, компанія Apple продає всього один смартфон – iPhone – але має з нього більші доходи, ніж Nokia або Samsung, модельний ряд яких набагато ширший.
Microsoft святкує рік з часу виходу Windows 7
Компанія Microsoft сьогодні поділилася цікавою статистикою з нагоди першої річниці своєї операційної системи Windows 7.
За цей період на нову ОС перейшло 18,7% українців, що є трохи більше в середньому у світі (17%). Всього ж було продано більше 240 млн копій Windows 7 в десятках країн світу. Компанія очікує, що до другої річниці цієї ОС вона буде встановлена на половині всіх ПК у світі.
Трохи більше половини всіх продажів Windows 7 в Україні було здійснено в якості попередньо встановлених ОС на комп”ютерах. Ще 40% – це корпоративні програми з оновлення Windows XP або Vista.
Twitter оновив правила використання свого бренду
На минулих вихідних Twitter повідомив про зміну офіційного логотипу та супутніх медіа-матеріалів – кнопок і віджетів.
На сторінці з правилами використання бренду “Twitter” тепер повідомляється про те, як правильно використовувати не лише назву компанії, її логотип, а й специфічні слова, які мають відношення до сервісу, наприклад “твіти”. Зокрема, адміністрація Твітера заборонила друкувати власний логотип на обкладинках книг або роздруковувати чиї-небудь повідомлення в твітері без згоди цього користувача.
Інвестори не чекають виходу компаній на біржу
Радимо вам почитати переклад статті з Financial Times в блозі Сергія Петренка. В матеріалі розповідається про останні тенденції інвестиційного капіталу в США: інвестори все частіше не чекають виходу ІТ-компаній на біржу, і намагаються отримати шматок “пирога” якнайшвидше для отримання хороших прибутків у майбутньому. Один з найбільших і найсмачніших “пирогів” – соціальна мережа Facebook – проведе IPO не раніше 2012 року.