Доходи соціальної мережі Вконтакте від розміщення таргетованої реклами за останній квартал виросли втричі і тепер приносять компанії $1,5 млн щомісяця. Про це повідомив виконавчий директор Вконтакте, Лев Левієв.
За його словами, це відбулося у зв”язку з переходом на нову рекламну платформу. Система реклами на Вконтакте дозволяє рекламодавцям націлювати свої оголошення на конкретну аудиторію – відсортовуючи її, наприклад, за віком, статтю, або містом проживання.
У 2009 році дохід Вконтакте становив $34,5 млн (більше мільярда рублів), або у 6,8 разів більше, ніж роком раніше. В 2010 році очікується продовження росту доходів – до $55 млн, або на 60% більше, ніж у 2009 році.
Pingback: Вконтакте хоче відмовитись від банерів | Watcher()
Pingback: Реклама на Вконтакте отримала таргетинг по браузерах і регіонах | Watcher()
Pingback: Доходи Вконтакте за 2010 рік перевищили 1 млрд. рублів | Watcher()