• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 25 Березня 2011

Реклама на Вконтакте отримала таргетинг по браузерах і регіонах

Tweet
Tweet

Реклама на Вконтакте отримала таргетинг по браузерах і регіонахРекламодавці соціальної мережі Вконтакте відтепер отримали можливість націлювати свої рекламні оголошення за двома новими параметрами.

Перший з них – це таргетинг по браузерах та платформах. Це означає, що рекламодавець може обрати показ своїх оголошень лише для користувачів певної платформи або браузеру, наприклад iPad або Google Chrome. Другою новою опцією став таргетинг за регіонами країни – рекламодавці зможуть показувати свої оголошення лише у визначених ними регіонах, або ж навпаки, вимкнути показ реклами для тієї чи іншої області. Таргетинг доступний для регіонів України, Росії та інших країн.

Наприкінці 2010 року стало відомо, що Вконтакте не продовжила контракт з компанією Медіа плюс, яка близько двох років володіла ексклюзивними правами на продаж банерної реклами в соціальній мережі. Тоді було оголошено, що Вконтакте відмовиться від банерів на користь контекстної реклами.

Цей крок був закономірним – доходи Вконтакте після запуску можливості таргетингу виросли втричі, і восени 2010 року приносили $1,5 млн. щомісяця.

Читати більше про: vkontakte, реклама, таргетинг

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

    Яндекс та ВКонтакте знову в ТОП-5 найвідвідуваніших українцями сайтів

  • На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

    На диджитал припадатиме 28% українського ринку реклами в 2018 році

  • Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

    Google запустив в Україні сервіс для спрощеного розміщення реклами малим і середнім бізнесом

  • Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро

    Apple зняла рекламу на київському залізничному вокзалі та столичному метро



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA