Компанія Opera Software анонсувала запуск власної мережі мобільної реклами Opera Mobile Ad Exchange.
Як заявляють розробники сервісу, мережа готова до роботи з нестандартною рекламою, а також має можливості контролю за розміщеними оголошеннями практично в режимі реального часу.
На даному етапі Opera Mobile Ad Exchange може працювати з 65 млн користувачів мобільного браузеру Opera Mini. Повідомляється, що сервіс працює через невеликий Javascript-код, а тому згодом він буде доступний і для користувачів інших мобільних браузерів.
Зараз на ринку мобільної реклами найактивнішими гравцями є мережа AdMob, яку Google придбав у травні за $750 млн, а також iAd від Apple.
Opera Mini є одним з найпопулярніших мобільних браузерів в Україні, оскільки він може працювати і на найпростіших телефонах з підтримкою Java. Навесні 2010 року Opera Mini вийшов у вигляді додатку для Android.
Pingback: Opera: підтримка розширень, версія для Android та трохи статистики | Watcher()
Pingback: Opera придбала компанію з центром розробки в Україні | Watcher()