Соціальна мережа ВКонтакте з сьогоднішнього дня зняла обмеження на використання зовнішніх посилань в додатках.
Розробники, таким чином, отримали право розміщувати у своїх додатках зовнішню рекламу. При цьому ВКонтакте не вимагає від розробників ніяких додаткових платежів. І це важливий додатковий механізм монетизації.
Розробники тепер можуть використовувати будь-які рекламні платформи, інтегрувати додатки з будь-якими зовнішніми сайтами і сервісами відповідно до правил розміщення реклами в додатках.
Зазнає змін і таргетована реклама ВКонтакте у додатках. В компанії вирішили, що в поточному вигляді вона не може одночасно відповідати інтересам рекламодавців і авторам додатків. Тому 11 жовтня вона тимчасово буде відключена для доопрацювання.