Останнім часом чимало інтернет-технологій почали активно впроваджуватись у реальне життя. Це стало можливим завдяки розробці інструментів та сервісів, які дозволяють об”єднати офлайн з онлайном.
Після запуску у квітні 2010 року кнопки Like на Facebook, вона здобула чималу популярність, ставши таким ж звичним атрибутом інтернету, як кнопка ретвіту, і навіть змогла збільшити трафік на новинарних сайтах у кілька разів. Тому було цілком логічно використати можливості кнопки Like у справжньому світі, що і зробив стартап Likify.
Likify інтегрує можливості Facebook та QR-кодів в одне ціле і дозволяє лайкати предмети в реальному світі.
Весь процес є дуже простим: магазин, наприклад, може виставити поряд з товарами на вітрині роздруковану картинку з QR-кодом, а перехожі можуть скористатись своїм телефоном для переведення картинки у лінк, який веде користувача на сторінку, де він може додати цей товар у список улюблених на Facebook
Перші наклейки з QR-кодами на своїх вітринах уже розмістила компанія Nike у Бельгії. Сервіс Likify дозволяє згенерувати код для потрібного вам URL. На виході ви отримаєте QR-картинку, яку можна роздрукувати. Вона міститиме посилання на спеціальну мобільну сторінку, де люди зможуть натиснути кнопку Like.
Найближчим часом Likify планує також додати до свого функціоналу розширену статистику – з даними про географічне положення та час, коли ваші об”єкти було додано в улюблені на Facebook.
Протягом останнього місяця генерувати QR-коди у вигляді картинок почали сервіси для скорочування посилань bit.ly та goo.gl.