Нове дослідження відомої компанії The Pew Research Center показує, що онлайн-новини стали популярнішими, ніж друковані ЗМІ. Щоправда, поки лише в США.
В середньому, кожен американець витрачає на перегляд новин до 70 хвилин у день. 57 хвилин щодня йде на перегляд ТБ, прослуховування радіо та читання газет. Решту часу люди проводять в онлайні. Хоча все виглядає майже так само, як і 10 років тому, одна з галузей ЗМІ все ж втрачає свою популярність. Якщо у 2006 році 36% американців читали газети, то цього року таких залишилось лише 26%. Прихильників інтернету, навпаки, стало більше – з 9% чотири року тому їх кількість збільшилась до 17% сьогодні.
Цікаво, що чоловіки більше люблять знаходити новини в онлайні (50%), ніж жінки (39%), і не лише через комп”ютери, а й через інші пристрої, з яких можна вийти в інтернет. Третина опитаних (і чоловіків, і жінок) читають новини зі своїх мобільних телефонів.
Втім, загальний підсумок дослідження показує, що люди все ще не готові відмовитись від тих джерел інформації, які були популярні і 10 років тому. Інтернет у цій ситуації став лише приємним доповненням.
Дослідження було проведене шляхом прямого опитування трьох тисяч людей.