За даними gemiusAudience у липні 2010 року tochka.net, що належить digital ventures, обійшла за обсягом аудиторії i.ua і meta.ua. До рейтингу gemiusAudience поки що не входить лідер українського інтернету Ukr.net:
В березні цього року генеральний директор digital ventures Лукаш Щепаньські заявляв, що їх мета стати порталом №1 в Україні.
Наразі важко сказати, чи будуть такі ж результати в Точки за підсумками вересня, бо влітку було природне зниження аудиторії в i.ua і meta.ua. Кожен з них в липні втратив понад 7% аудиторії (така ж ситуації можливо буде й в серпневому дослідженні), натомість Точка лише 0,4%.
Відсутність еластичності у Точки, яка притаманна всьому ринку, можливо пояснюється великою часткою покупного трафіку. Портал продовжує купувати його в різних порталів. Переважно в Ukr.net. Очевидно, коли ви купуєте певну кількість переходів, то ви їх отримаєте в повному обсязі – не залежно від того, чи у відпустках зараз інтернет користувачі:
Разом з тим, ми не виключаємо ймовірності, що липневий успіх ахметівського інтернет порталу міг бути забезпечений і природнім чином.
А що ви з цього приводу думаєте?