• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 25 Серпня 2010

Дайджест: урок Олейникова, семінар Мася, переваги CPC та CPM реклами від Шевченка

Tweet
Tweet

Російський портал Rambler має наміри відмовитися від власного пошукового механізму, замінивши його на Google або Яндекс. Востаннє пошуковик порталу було оновлено у 2008 році, і він коштував власникам компанії $25 млн.

Тепер Rambler веде переговори з двома найбільшими пошуковиками рунету для підписання партнерської угоди. Нещодавно було оголошено про закриття ще одного колись вагомого гравця на ринку пошуку – Yahoo, пошуковий механізм якого був замінений на Bing від  Microsoft.

 


 

14-річний житель Кувейту, Абдурахман Аль Занкі став одним з наймолодших у світі підприємців – його гру для iPhone, яку він зробив самотужки, завантажили понад 800 тисяч разів. Цікавитися розробкою сайтів він почав у 10 років, а згодом вирішив створити власну гру, яку зробив за 2 тижні.

Простенький застосунок ціною у $0,99 завантажують 20 000 разів щодоби, і це надихнуло хлопця зробити ще кілька ігор.

 


 

Євген Шевченко, керівник рекламної агенції Uamaster, у своєму блозі опублікував цікаві практичні розрахунки, які будуть корисні рекламодавцям. Євген порівняв дві схеми оплати реклами в інтернеті – за покази (CPM) і за кліки (CPC), навівши конкретні формули для визначення кінцевої ціни реклами.

На його думку, купувати СРС рекламу вигідно, якщо CTR ваших банерів невеликий (0,1-0,2%), а CPM – навпаки, якщо реклама має високий рівень кліків (CTR> 0,3%).

 


 

Відомий український інтернет-діяч Олексій Мась (автор banner.kiev.ua, Infostore, Mail.ua, Book.ua) наприкінці серпня проведе тренінг на тему стартапів та управління онлайн-проектами. Залишити заявку на участь  в тренінгу можна в блозі Олексія http://alexeymas.livejournal.com/304989.html.

 


 

Здавалося б, які складнощі можуть виникати в бізнесу друку футболок, який продає свої послуги через інтернет? Купуєш футболки, на своєму обладнанні друкуєш зображення, і продаєш. Але Денис Олейников, власник одного з найбільших таких сервісів в Центрально-Східній Європі – Prostoprint.com – так не вважає.

Денис вирішив поділитись своїм багаторічним досвідом і розповів чимало цікавих подробиць свого бізнесу (перша частина, друга частина). Цікаво буде почитати тим, хто хоче будувати свій власний бізнес. Найважливіший урок з денисового досвіду: стабільна якість вашої послуги чи товарів, та найбільша увага до найменших дрібниць – запорука успішності бізнесу.


Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA