Російський портал Rambler має наміри відмовитися від власного пошукового механізму, замінивши його на Google або Яндекс. Востаннє пошуковик порталу було оновлено у 2008 році, і він коштував власникам компанії $25 млн.
Тепер Rambler веде переговори з двома найбільшими пошуковиками рунету для підписання партнерської угоди. Нещодавно було оголошено про закриття ще одного колись вагомого гравця на ринку пошуку – Yahoo, пошуковий механізм якого був замінений на Bing від Microsoft.
14-річний житель Кувейту, Абдурахман Аль Занкі став одним з наймолодших у світі підприємців – його гру для iPhone, яку він зробив самотужки, завантажили понад 800 тисяч разів. Цікавитися розробкою сайтів він почав у 10 років, а згодом вирішив створити власну гру, яку зробив за 2 тижні.
Простенький застосунок ціною у $0,99 завантажують 20 000 разів щодоби, і це надихнуло хлопця зробити ще кілька ігор.
Євген Шевченко, керівник рекламної агенції Uamaster, у своєму блозі опублікував цікаві практичні розрахунки, які будуть корисні рекламодавцям. Євген порівняв дві схеми оплати реклами в інтернеті – за покази (CPM) і за кліки (CPC), навівши конкретні формули для визначення кінцевої ціни реклами.
На його думку, купувати СРС рекламу вигідно, якщо CTR ваших банерів невеликий (0,1-0,2%), а CPM – навпаки, якщо реклама має високий рівень кліків (CTR> 0,3%).
Відомий український інтернет-діяч Олексій Мась (автор banner.kiev.ua, Infostore, Mail.ua, Book.ua) наприкінці серпня проведе тренінг на тему стартапів та управління онлайн-проектами. Залишити заявку на участь в тренінгу можна в блозі Олексія http://alexeymas.livejournal.com/304989.html.
Здавалося б, які складнощі можуть виникати в бізнесу друку футболок, який продає свої послуги через інтернет? Купуєш футболки, на своєму обладнанні друкуєш зображення, і продаєш. Але Денис Олейников, власник одного з найбільших таких сервісів в Центрально-Східній Європі – Prostoprint.com – так не вважає.
Денис вирішив поділитись своїм багаторічним досвідом і розповів чимало цікавих подробиць свого бізнесу (перша частина, друга частина). Цікаво буде почитати тим, хто хоче будувати свій власний бізнес. Найважливіший урок з денисового досвіду: стабільна якість вашої послуги чи товарів, та найбільша увага до найменших дрібниць – запорука успішності бізнесу.