Японська інтернет-компанія Yahoo Japan Corp вирішила перейти на використання пошуковика Google, а не Bing (належить Microsoft). При цьому один з головних акціонерів Yahoo Japan – американська Yahoo Inc продовжує робити кроки у використанні Bing, як основного пошуковика.
Незважаючи на відмову від Bing, японська компанія збереже стратегічне партнерство з американською Yahoo і продовжуватиме використовувати свій нинішній бренд. Американській Yahoo належить 35% у Yahoo Japan Corp.
Yahoo наразі забезпечує 53,2% ринку інтернет-пошуку в Японії, на Google припадає 37,3%.
Перехід Yahoo Japan на пошуковик Google означає для Японії концентрацію майже всього пошуку в одних руках.
Найбільшим акціонером Yahoo Japan є японська компанія мобільного зв’язку Softbank Corp.
В 2008 році Yahoo та Google намагались укласти між собою угоду щодо партнерства на ринку США, але угода була заблокована антимонопольною службою.
За словами президента Yahoo Japan Масахіро Іноуе (Masahiro Inoue), його компанія провела ретельний аналіз пошукової системи Microsoft Bing і визнала, що той не відповідає її вимогам. Зокрема він не відповідав очікуванням компанії в пошуку японською мовою.