Французька національна спілка щоденної преси повідомила про об”єднання видавців провідних газет країни для створення платного аналогу Google News.
Проект повинен запрацювати уже у вересні цього року. До нього увійдуть такі газети, як Le Monde, Libеration, Le Figaro, Les Echos, Le Parisien та L’Equipe. Союз сподівається на фінансову підтримку з боку влади, а також на приєднання інших видавців.
Європейські газети вже кілька років протестують проти сервісу Google News, який, на їхню думку, краде матеріали їх сайтів. У відповідь Google заявляв, що надає цим сайтам чималий трафік, а в розділі з новинами немає реклами, тому компанія не заробляє на ньому. Щоправда, минулого року Google повідомив про початок показу реклами в Google News на території США.
У відповідь на цей крок газети вирішили створити свою платформу, яка би приносила їм прибуток. Для цього союз хоче залучитися підтримкою компаній Orange (телекомунікації) та Bing від Microsoft. Проект повинен бути доступним як на звичайних ПК, так і на мобільних пристроях.
Тим часом Google разом з італійськими газетами тестує власну плафторму Newspass, яка дозволить компанії ділитися прибутками з видавцями за платний доступ до новин. Сервіс повинен запрацювати до кінця цього року.
Після введення платного доступу до свого сайту, англійська The Times втратила 2/3 своїх відвідувачів.