• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 22 Червня 2010

Як в Твітері завдяки косметичному редизайну збільшили успішні реєстрації на 29%

Tweet
Tweet

Кількість успішно завершених реєстрацій та подальша активність користувачів на Twitter.com, сервісі мікроблогів, суттєво зросла після того, як було проведено редизайн головної сторінки та змінена процедура реєстрації.

Причиною збільшення успішних реєстрацій стало введення так званої покрокової процедури залучення користувача.

Переважна більшість сайтів пропонує користувачу набір стандартних форм під час проходження реєстрації. Це стосується і Твітера.

До недавнього часу на цьому сервісі новий користувач робив 3 кроки, щоб зареєструватись:


Як в Твітері завдяки косметичному редизайну збільшили успішні реєстрації на 29%

Але в сервісі вирішили, що така процедура не вмотивовує користувачів до активного використання Твітера. Виявилось, що мотивом для реєстрації в цьому сервісі для багатьох людей є відомі особистості, які вже наявні в Твітері. Саме такий висновок і став причиною того, що свого часу в Твітері під час реєстрації з’явився набір з 20 популярних екаунтів, які пропонувалось зафоловити під час реєстрації.

Цього виявилось недостатньо. І було вирішено збільшити процедуру на один крок. Перше, що тепер бачать люди після вибору свого нікнейму – перелік тем, які можуть зацікавити їх. Теми розташовані за популярністю (music, entertainment, fashion, і art & design), також в перелік тем включено найактивніші новини на даний момент часу (це робиться вручну редакторами Твітера).

Не зважаючи на збільшення кроків, які користувач робить під час реєстрації з 3 до 4, кількість успішно завершених реєстрацій збільшилась на 29%. Окрім того, зросла й активність новозареєстрованих користувачів. Однією з причино цього в Твітері називають те, що вже в процесі реєстрації користувачеві показували можливості сервісу, і користувач вже на початку міг зафоловити не лише відомих людей (як це було раніше), а й інших користувачів з тематики, яка є близькою користувачеві:

Як в Твітері завдяки косметичному редизайну збільшили успішні реєстрації на 29%

Читати більше про: Twitter, реєстрація, редизайн, Твітер, юзабіліті

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях

    Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях



  • Asenyk

    В принципі, якщо зацікавити людину в достатній мірі, то для неї і більше кроків для реєстрації не є проблемою)
    Не пригадую який був інтерфейс, коли реєструвався я, але у мене була тільки одна мета – щоб пошвидше зареєструватися, і на будь-які пропозиції я не звертав увагу взагалі.

    З другого боку, якби я був людиною, яка просто випадково набрела на сервіс – думаю, подібна мотивація і пропозиція цікавих для мене людей чи тем була б доцільною.

    • maksym

      якщо людина вже достатньо мотивована користуватись сервісом, то очевидно, що їй лишні кроки не потрібні :)

      • Asenyk

        Можливо, тоді варто б було якимось чином розподіляти трафік на вмотивованих і невмотивованих? ))

        От наприклад, якщо людина зайшла з гугля по запиту твітер – вона переважно цільово шукає, але не факт що вона достатньо обізнана і вмотивована…

        Тема правильної організації реєстрації для мене зараз актуальна, думаю яким чином це зробити на новому проекті…

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA