Кількість успішно завершених реєстрацій та подальша активність користувачів на Twitter.com, сервісі мікроблогів, суттєво зросла після того, як було проведено редизайн головної сторінки та змінена процедура реєстрації.
Причиною збільшення успішних реєстрацій стало введення так званої покрокової процедури залучення користувача.
Переважна більшість сайтів пропонує користувачу набір стандартних форм під час проходження реєстрації. Це стосується і Твітера.
До недавнього часу на цьому сервісі новий користувач робив 3 кроки, щоб зареєструватись:
Але в сервісі вирішили, що така процедура не вмотивовує користувачів до активного використання Твітера. Виявилось, що мотивом для реєстрації в цьому сервісі для багатьох людей є відомі особистості, які вже наявні в Твітері. Саме такий висновок і став причиною того, що свого часу в Твітері під час реєстрації з’явився набір з 20 популярних екаунтів, які пропонувалось зафоловити під час реєстрації.
Цього виявилось недостатньо. І було вирішено збільшити процедуру на один крок. Перше, що тепер бачать люди після вибору свого нікнейму – перелік тем, які можуть зацікавити їх. Теми розташовані за популярністю (music, entertainment, fashion, і art & design), також в перелік тем включено найактивніші новини на даний момент часу (це робиться вручну редакторами Твітера).
Не зважаючи на збільшення кроків, які користувач робить під час реєстрації з 3 до 4, кількість успішно завершених реєстрацій збільшилась на 29%. Окрім того, зросла й активність новозареєстрованих користувачів. Однією з причино цього в Твітері називають те, що вже в процесі реєстрації користувачеві показували можливості сервісу, і користувач вже на початку міг зафоловити не лише відомих людей (як це було раніше), а й інших користувачів з тематики, яка є близькою користувачеві: