На конференції розробників Apple WWDC2010, де сьогодні був презентований iPhone 4, компанія оголосила про створення мобільної рекламної мережі iAds.
iAds буде функціонувати на всіх пристроях з операційною системою iOS (колишня iPhone OS), починаючи з 1 липня 2010 року. Водночас система вже змогла акумулювати $60 млн у таких рекламодавців, як Nissan, Citi, Unilever, AT&T, Chanel, GE, Liberty Mutual, State Farm, Geico, Campbells, Sears, JC Penny, Target, Best Buy, Direct TV, TBS, та Disney.
60% доходу від реклами отримуватимуть власники додатків, у яких ця реклама буде показуватись. Додати iAds у свій застосунок розробники зможуть всього за кілька годин. Це, за словами Джобса, має стимулювати розвиток дешевих застосунків, які зможуть тепер заробляти на рекламі.
Зображення – Engadget.
Pingback: Apple робить перший крок на ринку мобільної реклами « Blogoreader – українська блогосфера та інтернет()
Pingback: Apple не пустить в свою рекламну мережу Google, Nokia і Microsoft | Watcher()
Pingback: Як виглядає мобільна реклама в iAd | Watcher()