• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 27 Травня 2010

Facebook відреагував на критику

Tweet
Tweet

Facebook визнав свої помилки щодо питань онлайн-приватності і готовий спростити налаштування в соціальній мережі. Про це заявив Марк Цукерберг, голова компанії, на зустрічі з журналістами в Каліфорнії.

За його словами, в найближчі кілька тижнів користувачі Facebook зможуть побачити набагато спрощені налаштування, у яких зможуть однозначно вирішити своє відношення до того, якою інформацію вони хочуть ділитися з іншими. Ці налаштування повинні замінити функціонал, у якому присутні кілька десятків пунктів, справитися з якими було досить важко.

Також змінили кількість інформації, яка буде видна будь-кому, хто знайде вас через пошук – люди будуть бачити лише вашу фотографію, ім’я і стать. Facebook також дозволить відключити функцію “автоматичної персоналізації”, яка дозволяла іншим сайтам використовувати ваші дані для показу релевантного контенту.

Нагадаю, у травні дискусії навколо питання приватності даних у Facebook досягло свого апогею. Спочатку соціальна мережа презентувала не досить вдалі рішення щодо використання даних користувачів на інших сайтах. Жителі США почали набагато активніше видаляти свої екаунти, ніж раніше, а до всього цього, The Wall Street Journal спіймав найбільші соціальні мережі на незаконному використанні приватних даних користувачів. Все це змусило Facebook терміново корегувати напружену ситуацію.

Читати більше про: Facebook, Марк Цукерберг, приватність

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

    Україна стала однією з 5 країн, де Facebook почав моніторити політичну рекламу

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

  • Повільна смерть Facebook. Все лише починається

    Повільна смерть Facebook. Все лише починається



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA