The Wall Street Journal опублікував дані свого останнього розслідування, яке може стати новим гучним скандалом по темі “соціальні мережі та онлайн-приватність”. Так, найбільші соціалки світу – Facebook, MySpace, Livejournal, Digg, Hi5, Xanga, – були спіймані на використанні приватних даних користувачів та передачі цих даних рекламодавцям.
Великі рекламні мережі, такі як Google DoubleClick та Yahoo Right Media, отримували із соціальних мереж дані щодо людей, які переглядали та клацали на їхні рекламні оголошення. Ці дані могли включати, зокрема, унікальні ID користувачів та їх нікнейми. А це, в свою чергу, дає змогу переглядати і всю іншу інформацію, яку користувач виставив як публічну – імена, дати, місця, та інше.
WSJ наголошує, що з-поміж названих соціалок саме Facebook “пішов далі за всіх” у цій ситуації, що ставить компанію у ще більш незручне положення, особливо у час розгортання кампанії щодо захисту приватних даних в інтернеті. Саме за сумнівні досягнення у поширенні приватних даних Facebook нещодавно “удостоївся” обкладинки журналу Time:
Надпис на обкладинці каже: “Facebook. …і як він переосмислює поняття приватності. Маючи майже 500 мільйонів користувачів, Facebook об”єднує нас новими (і страшними) шляхами”.
В той же час, представники рекламних мереж відхрещуються від конфлікту. “Ми їм казали. Ми не хочемо цього, не надсилайте нам цього”, – заявила віце-президент Yahoo з глобальної політики, Анна Тот.
Скандал з політикою приватності у Facebook триває уже майже місяць – з того часу, як соціальна мережа продемонструвала нові засоби взаємодії з іншими сайтами та використання даних людей. Це призвело до тривалих дискусій в інтернет-середовищі на тему того, чи варто довіряти сайтами стільки інформації про себе.
Pingback: Програміст Google створив додаток Facebook Disconnect | Watcher()
Pingback: Сайт знайомств вкрав 250 тис. користувачів у Facebook | Watcher()
Pingback: Facebook звинуватили у крадіжці номерів мобільних телефонів | Watcher()