Відвідувачі Google провели майже 5 мільйонів годин за грою в Pacman, коли вона з”явилася на місці логотипу пошуковика 21 травня. Зараз ті, хто на вихідних не зміг зіграти, можуть зробити це на сторінці google.com/pacman.
Зазвичай відвідувачі пошуковика Google проводять на ньому 33,6 мільйонів годин в день. Але в той день, коли замість логотипу з”явилася гра Pacman, цей показник збільшився на 15%. Люди проводили в середньому на 36 секунд більше часу, ніж завжди. Ці дані були отримані внаслідок дослідження групи людей чисельністю в 11 тисяч користувачів.
Блог RescueTime вирішив порахувати, скільки це важило в економічному сенсі. Так, якщо взяти за основу те, що вартість однієї години роботи працівника коштує 25 доларів, то публікація гри Pacman на головній сторінці Google обійшлася світовій економіці у $120 млн.
Google Doodle – це традиція компанії змінювати логотип відповідно до якогось свята чи ювілею. Так, з логотипу Google на початку січня вже падали яблука – цей хід був присвячений дню народження Ісаака Ньютона.
Pingback: Google розмістив на своїй головній сторінці синтизатор. Можна пограти | Watcher()