Як ми вже писали раніше, соціальна мережа Одноклассники на початку квітня відкрила розділ з іграми. На той момент було доступно 5 ігор компанії I-Jet.
З вчорашнього дня цей розділ кардинально розширився. Користувачі соцмережі тепер мають доступ до 34 ігор, які представляють такі видавці як I-Jet, Creara, Social Quantum, Denial і Drimmi.
За оцінками Одноклассники.ру, за півтора місяці іграми вже скористались біля 10 млн. користувачів соціальної мережі. При тому, що місячна аудиторія Одноклассники.ру коливається в межах 15-17 млн. чоловік.
Станом на сьогодні ігри в Одноклассниках є безкоштовними. Монетизація відбувається за традиційною схемою – гравці мають можливість придбати різноманітні покращення чи артефакти, які дають деяку перевагу над іншими гравцями.
Ринок онлайн ігор для соціальних мереж на пострадянському просторі в минулому році було оцінено в $100 млн. При чому $20 млн. заробила гра “Щасливий фермер“ в соціальній мережі Вконтакте.ру.