Компанія Aardvark, яка була придбана Google у лютому 2010 року, має намір отримати права на патент щодо нового виду онлайн-реклами. Суть його полягатиме у розміщенні рекламних оголошень прямо в статусних повідомленнях користувачів соціальних мереж Facebook, Twitter, MySpace та в мессенджері Google Talk.
Заявка на придбання патенту була подана 8 квітня. Принцип нового рекламного рішення буде використовуватись для просування сайтів, що потребують обов”язкової реєстрації користувача. Після заповнення усіх необхідних полів відвідувачу буде запропоновано “розповісти друзям” про свою реєстрацію на сайті за допомогою оновлення статусного повідомлення в соціальних мережах. Ось як це ілюструється в додатку до патентної заявки:
Поки що в переліку соціалок присутні вищезгадані Facebook, Twitter, MySpace та мессенджер Google Talk. Можливо, згодом сюди будуть додані й інші сервіси. Таким чином, реєстрація людей на сайті, що рекламується, буде розповсюджуватись за допомогою цих самих реєстрацій, як це не дивно.
Aardvark – це сервіс запитань та відповідей, який було засновано у 2007 році колишніми співробітниками Google.