Твітер нарешті запустив власну рекламну платформу під назвою “Promoted Tweets”. Вона почне функціонувати сьогодні ближче до вечора.
Система видаватиме спонсорські твіти (promoted tweets) в пошуковій видачі Твітера і залежатиме від пошукового запиту користувача. Рекламодавці торгуватимуться за пошукові слова – щось схоже на гуглівський AdWords.
Спонсорські твіти з‘являтимуться у верхній частині пошукової видачі, при цьому малими буквами біля них буде вказано, що вони є спонсорськими. Поки що передбачається, що при кожному пошуку запиті видаватиметься лише один спонсорський твіт.
Оплата спонсорських твітів автоматично не гарантує, що вони протягом тривалого часу знаходитимуться в топі пошукової видачі. Якщо їх «резонанс» буде малим – твіти приберуть зі спонсорської секції. Резонанс – це нова система метрики, введена Твітером, яка визначає багато параметрів популярності конкретного твіта. Сюди, зокрема, входить кількість кліків, ретвіти, реплаї та багато інших показників.
Першими рекламодавцями, які скористаються спонсорським и твітами стануть Best Buy, Virgin America, Starbucks та Bravo.
Оплата відбуватиметься по CPM (за тисячу показів). В Твітері також планують з часом введення вишуканішої системи, яка враховуватиме рівень взаємодії користувача зі спонсорським твітом.
Сторонні виробники Твітер-клієнтів матимуть змогу теж інтегрувати спонсорські твіти, при цьому отримуючи частину прибутку від їх розміщення. Поки що не до кінця зрозуміло, чи розміщення спонсорських твітів буде обов‘язковою вимогою чи лише опцією. Адже деякі клієнтські програми вже мають свою схему монетизації – наприклад, Twitterific вже давно розміщує рекламу. Цікаво буде подивитись за рухами Твітера по відношенню до кілька днів придбаного тому клєінта для iPhone – Tweetie.
Після відкатування рекламної платформи в пошуковій видачі, Твітер планує розміщувати рекламні твіти і в загальному потоці твітів. При цьому твіти будуть контекстно залежними. Цей пункт викликає найбільше занепокоєння, адже багато твітерян перечитують мало не всі повідомлення, які з‘являються у їх стрічці. І рекламні повідомлення, якщо їх буде забагато, можуть набридати і заважати користувачам. Не виключено, що Твітер запропонує опцію платних екаунтів, користувачі яких не бачитимуть реклами взагалі.
До появи Promoted Tweets, Twitter не мав своєї схеми монетизації. Єдиний реальний дохід, який отримує зараз компанія – це $20-30 млн. від Bing та Google за можливість потрапляння твітів в їх пошукову видачу.
Варто зауважити, що буквально вчора інкубатор idealab запустив стартап Tweetup, який має в дечому схожу систему монетизації, але заробляти на цьому будуть сторонні компанії, а не Твітер.
Pingback: Twitter став другим найбільшим пошуковиком у світі | Watcher()