• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 6 Квітня 2010

Twitter змінив алгоритм свого пошуку

Tweet
Tweet

Twitter змінив алгоритм свого пошуку

Відтепер результати пошуку, здійсненого у Твітері за допомогою сторінки search.twitter.com будуть показуватися відповідно до їх релевантності. Пошуковий механізм показуватиме спочатку твіти користувачів, які стали найпопулярнішими – тобто зібрали найбільшу кількість реплаїв та ретвітів.

Поки що в результатах пошуку будуть показуватися всього три такі популярні твіти, решта буде відсортована згідно дати їх публікації – від найостаннішого до найдавнішого. Приклад роботи нового механізму пошуку можна побачити за запитом “chile“. За словами розробників, ця опція була зроблена для того, щоб показати користувачам найцінніші записи, які найбільш точно відповідають заданому ключовому слову і в повній мірі рохкривають тему пошуку.

Якось змінити ці стандартні способи відображення найпопулярніших твітів не можна – і це, напевно єдиний недолік цього функціоналу. Було б зручно переключатися між різними видами пошуку – за релевантністю та за датою публікації. Дещо вільніше в цьому плані себе можуть почувати розробники, які використовуються API твітера – їм надано можливість обирати, який вид пошуку вони хочуть встановити для своїх користувачів – змішаний, пошук лише популярних твітів, або ж пошук лише самих останніх твітів.

Читати більше про: Twitter, алгоритм, пошук, Твітер

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях

    Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях



  • Pingback: Tweetup – система контекстної реклами для Твітера | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA