«Щасливий фермер» стартував у квітні минулого року в соціальній мережі Вконтакте і з тих пір приніс близько $20 млн. Таку інформацію повідомив засновник компанії I-Jet, якій належить гра. Це абсолютний рекорд для пострадянського ринку ігор для соціальних мереж, обсяг якого в 2009 році склав близько $40 млн.
«Щасливий фермер» був розроблений китайською компанією Elex. I-Jet ліцензіювала гру в Росії. Компанія суттєво переробила структуру гри, переклала її російською мовою і додала «інтригуючу» умову: користувачеві треба запросити в гру трьох друзів. За перші два тижні «фермер» набрав 1 млн. гравців.
«Щасливий фермер» дозволяє гравцям вирощувати рослини і тварини на власній віртуальній фермі; гра безкоштовна, але користувачі можуть здійснювати покупки, за які розплачуються «голосами», а «голоси» вони купують у «В контакті» за справжні гроші (шляхом надсилання sms або за допомогою електронних грошей).
Витрати I-Jet на гру, за словами її засновника Олексія Костарева підрахувати важко: менеджери компанії працюють паралельно над декількома проектами. Витрати на локалізацію і сервери порівняно невеликі — декілька десятків тисяч доларів.
$20 млн. діляться між соціальними мережами, видавцем і розробником. За інформацією газети Ведомости, Вконтакте забирає близько половини доходів, чверть видавець відраховує розробникові, чверть залишає собі.
Ігри стали серйозним інструментом монетізації соціальних мереж. Вони складають суттєву частину доходів Вконтакте: виручка від ігор тут приблизно рівнозначна за обсягами виручці від реклами і від платних сервісів.
Є свої «ферми» і у найбільшій соціальній мережі світу Facebook. У 2009 р. Farmville від американської Zynga стала найпопулярнішою грою в Facebook, в лютому в неї грали 22,5 млн. користувачів. Всього Zynga заробила в 2009 р. більше $100 млн., а її конкурент Playfish — близько $50 млн.
Pingback: На Однокласcниках з’явилися ігри | Watcher()
Pingback: Онлайн-геймери приносять хороші прибутки розробникам ігор | Watcher()
Pingback: В Одноклассниках вже є доступ до 34 ігор | Watcher()
Pingback: Google приховано інвестує в Zynga і готується до запуску Google Games | Watcher()
Pingback: 2 мільйони українців стали користувачами онлайн-ігор | Watcher()
Pingback: Розробник “Щасливого фермера”, i-Jet, хоче продати 25% компанії | Watcher()
Pingback: Mail.ru перестав давати безплатний трафік на “Веселі ферми” | Watcher()
Pingback: Закрився «Щасливий фермер» | Watcher()