• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Сергій Пішковцій · 17 Березня 2010

Canon хоче придбати власну доменну зону .canon

Tweet
Tweet

Компанія Canon оголосила про плани придбання власної доменної зони – .canon. Це перший подібний випадок в історії доменних імен.

У заяві компанії повідомляється, що такий крок є частиною побудови нової системи та стратегії. Вартість реєстрації окремої доменної зони з довільним ім”ям в ICANN буде становити не менше $500 тисяч, а також кілька десятків тисяч доларів в якості щорічної плати. Canon упевнена, що маркетингові переваги будуть більш вагомі, ніж вказані витрати для реєстрації доменної зони.

Якщо поглянути на історію найдорожчих угод щодо купівлі доменів, то, можливо, рішення Canon не таке вже й невигідне. Ось як виглядає ТОП-10 найдорожчих угод в доменній індустрії:

1. insure.com – $16 млн (2009). Сайт, присвячений страхуванню.

2. sex.com – $14 млн (2006). Щоправда, тепер цей домен продадуть за борги.

3. fund.com – ?9,99 млн (2008). Сайт містить інформацію про роботу інвестиційних фондів.

4. porn.com – $9,5 млн (2007). Самі знаєте, про що це :)

5. business.com – $7,5 млн (2007). Пошукова система для бізнесу.

6. diamond.com – $7,5 млн (2006). Інтернет-магазин прикрас.

7. beer.com – $7 млн (2004). Зараз сайт пустує.

8. israel.com – $5,88 млн (2008). “Найкраще джерело інформації про Ізраїль”.

9. casino.com – $5,5 млн (2003). Онлайн-казино.

10. toys.com – $5,1 млн (2009). Сайт про іграшки.

Як бачимо, рішення про реєстрацію власної доменної зони виглядає набагато вигіднішим з точки зору фінансів, ніж придбання дорогих тематичних доменів.

Читати більше про: Canon, домени, доменні зони, угоди

Сергій Пішковцій
Blogger, social media journalist, web activist

Сергій Пішковцій на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LinkedIn

Також читайте:
  • Вперше за чотири роки кількість реєстрацій доменів в Україні зросла

    Вперше за чотири роки кількість реєстрацій доменів в Україні зросла

  • Кількість українських доменів за 2015 рік зменшилась на 80 тисяч

    Кількість українських доменів за 2015 рік зменшилась на 80 тисяч

  • За рік кількість доменних імен в зоні .UA знизилась на 14%

    За рік кількість доменних імен в зоні .UA знизилась на 14%

  • Розпочалась реєстрація в доменах kyiv.ua, chernivtsi.ua і rivne.ua

    Розпочалась реєстрація в доменах kyiv.ua, chernivtsi.ua і rivne.ua



  • Pingback: Mail.com продали орієнтовно за $50-100 мільйонів | Watcher()

  • Pingback: Sex.com знайшов нового покупця | Watcher()

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA