Математики з Корнуельського університету створили схему розповсюдження особистої інформації у соціальних мережах.
В рамках дослідження вчені створили нову математичну модель роботи соціальної мережі. Спочатку вони розглянули певну модель графу, вершинами в якому стали люди, а ребрами з”єднувалися користувачі, що ділилися інформацією між собою. Математики додали моделі такі властивості, як те, що люди знають, кому вони надсилають інформацію, і яку користь з цього можуть отримати. Також вершинам додали можливість створювати і видаляти нові ребра – тобто робити нові зв”язки між людьми.
Результатом такого експерименту стала своєрідна економічна гра, в якій користувачі “торгують” особистими даними з метою максимізації вигоди. Хоча дана математична модель і не містить якихось конкретних результатів, вона вже зараз може стати основою для майбутніх глибоких досліджень у цій сфері. За словами дослідників, такий підхід є дуже ефективним і навіть у найпростіших ситуаціях спостерігаються досить складні та цікаві зв”язки.
Вивчення соціальних мереж за допомогою таких моеделй стає популярним останнім часом. Так, нещодавно вчені запропонували новий метод виявлення найвпливовіших користувачів соціальних мереж – з”ясувалося, що кількість зв”язків конкретного юзера слабо впливає на його здатність поширювати інформацію.