Дослідження, проведене компанією Chitika, показує, що на рекламу в результатах пошуку Bing клікають в середньому на 76% частіше, ніж на аналогічну рекламу в пошуку Google.
Цікавий факт: рівень CTR (Clicks Through Rate, відношення кількості кліків до кількості показів) найвищий у пошуковиків з невеликими долями ринку, і навпаки, він найменший у гігантів, таких як Google та Yahoo. Так, середній CTR реклами в результатах пошуку Google.com склав 0,98%, в Yahoo – 1,37%, Bing – 1,74%, Ask – 1,76%, AOL – 2,5%.
В рамках даного дослідження було проаналізовано вибірку у майже 135 мільйонів показів рекламних оголошень.
Варто нагадати, що реклама – це основне джерело прибутків для компанії Google. Як свідчать дані останнього фінансового звіту пошуковика, частка рекламних оголошень в загальній структурі доходів сягає більше 90%.
Bing.com – пошуковий продукт компанії Microsoft, який був запущений у травні 2009 року.