Японія є особливою країною. Чимало звичаїв і традицій японців можуть видаватись дивними для українців. Наприклад, в Японії вже 60 років існує закон, який забороняє політикам використовувати під час виборів будь-яку літературу (листівки, фотографії, брошури і т.д.)
Головна ідея цього давнього закону – зрівняти можливості будь-якого політика, незалежно від розмірів його кишені.
Заборона стосується й інтернету. Тому з завтрашнього дня (коли стартує офіційна передвиборча кампанія), майже півтори тисячі претендентів на місця в японському парламенті повинні будуть припинити будь-яку інтернет активність, в т.ч. й користування Твітером, соціальними мережами чи публічними відео/фото хостингами.
Цікаво, який вплив такої заборони на рівень використання соціальних медіа в Японії загалом. Адже застосування нових медіа в політичному житті часто виступає каталізатором поширення нових технологій у всі сфери життя.