З початку червня в США стартувала кампанія з підтримки ініціативи президента Барака Обами щодо реформ сфери охорони здоров‘я. Обамі поки що не вистачає достатньої кількості голосів сенаторів для позитивного голосування за пакет законів.
Щоб надолужити нестачу Обама знову звернувся до не раз випробуваних в бойових умовах соціальних медіа з метою формування тиску на сенаторів у вигляді «народної думки».
Tweet Your Senator (затвітай повідомлення своєму сенаторові) – це нова фішка офіційного сайту Барака Обами – BarackObama.com. Сервіс реалізовано у вигляді мешапа Twitter з Google Maps, завдяки якому можна надіслати повідомлення своєму сенаторові з проханням чи вимогою аби той сприяв проходженню через сенат реформи охорони здоров‘я.
Щоб використати сервіс достатньо ввести свій поштовий індекс (zip code) та бути залогіненим до свого твітер-екаунту. Після чого сервіс, знаючи за поштовим індексом штат, сам згенерує повідомлення одному з ваших сенаторів від штату (таких повідомлень є кілька десятків). Якщо ж користувач хоче написати своє приватне повідомлення – може модифікувати те, що йому запропонувано сервісом.
Хоча не всі сенатори мають екаунт в Твітері, система передбачає можливість надсилати звернення будь-кому з них. В повідомленнях «сенаторам без твітера» замість звичного твітерівського ніка вписується лише ім‘я сенатора без «собачки».
Всі повідомлення містять кілька хештегів, які ідентифікують конкретне повідомлення: хештег штату, хештег зіпкоду і хештег всієї акції – #hc09.
Потім повідомлення з‘являються на інтерактивній GoogleMap.
Головна мета цієї акції – не стільки переконати сенатора напряму, скільки створити додатковий шум навколо реформи охорони здоров‘я. В США звикли прислухатись до голосу народу, тому в комплексі з іншими заходами щодо просування реформи, це може спрацювати.