• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 25 Червня 2009

Різке збільшення листування між працівниками – передвісник змін

Tweet
Tweet

Цікаве дослідження провели в Флоридському Інституті Технологій (Florida Institute of Technology), яке засвідчило, що різке збільшення листування між працівниками компанії може буде передвісником різких змін.

В ФІТ проаналізували події, які передували банкрутству Енрона (наприклад, звільнення виконавчого директора компанії в серпні 2001 року) і простежили, кількість імейлів, які надсилали працівники один одному.

Дослідникам вдалось чітко зафіксувати факт різкого зростання листування всередині компанії за місяць до всіх важливих подій протягом останніх півтора роки, що передували банкрутству компанії в грудні 2001 року.

Вдалось, наприклад простежити зростання кількості мінігруп, в межах яких велось активне листування. Кількість таких умовних груп зросла зі 100 до 800. Тобто працівники перед важливими подіями, про які вони навіть не знали, починали активно листуватись, ділитись думками, очікувати чогось. При цьому в кожного працівника могла бути якась своя внутрішня мотивація писати листи чи відповідати на них.

Дослідники мали гіпотезу про те, що в час суттєвих змін кореспонденція всередині компанії має зростати, але вони аж ніяк не розраховували на те, що їм вдасться зафіксувати факт зростання листування за місяць до кожної з таких змін.

Поки що рано говорити про якісь глибокі висновки, оскільки ФІТ має недостатньо матеріалів для повноцінного аналізу – внутрішня кореспонденція корпорацій є дуже закритою, і цифрами компанії не готові ділитись.

Разом з тим, дослідники вважають, що e-mail мережі є досить потужними самоорганізованими системами, які в багатьох випадках можуть формувати т.зв. “мудрість натовпу” (crowd wisdom).

Як би це не звучало фантастично, але інколи такі системи можуть передбачати зміни в менеджменті компанії задовго до того, коли такі рішення будуть прийняті власниками/акціонерами, чи передбачити негаразди (банкрутства, зниження доходів, невдалі рішення) або ж навпаки успішні події (злиття/поглинання, успішний запуск нових продуктів, правильні управлінські рішення).

Читати більше про: crowd wisdom, e-mail, Florida Institute of Technology, prediction, дослідження, електронна пошта, Енрон, листування, мудрість натовпу, передбачення, самоорганізація, Флоридський Інститут Технологій

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

    Діти просять батьків проводити менше часу в смартфонах

  • Google перезапустив сервіс Планета Земля

    Google перезапустив сервіс Планета Земля

  • Увага! Вірус в листах: no_more_ransom

    Увага! Вірус в листах: no_more_ransom

  • Google збільшили ліміт на вхідні повідомлення до 50 МБ

    Google збільшили ліміт на вхідні повідомлення до 50 МБ



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA