В офіційному блозі українського Google з‘явилось роз‘яснення щодо можливості з 4 червня використання торговельних марок як ключових слів в обліковому записі AdWords.
Разом з тим, Google, в разі офіційного звернення власників торговельних марок щодо небажання використання їх брендів можуть звернутись до Google, і компанія готова йти їм на зустріч.
На сьогоднішній день використання чужих брендів можливе лише як ключових слів. Тобто якщо рекламодавець просуває автомобіль марки “Запєжонєц”, і хоче, щоб реклама з‘являлась коли користувач вводить в пошуку назву іншого бренду – “Пежорожец” – то це є цілком легально.
Варто зазначити – використання назв сторонніх брендів в самих текстах оголошень заборонено. Але рекламодавець може звернутись до власника торговельної марки та в разі, якщо той не заперечує – використовувати назву бренд й в тексті оголошень.
Власникам брендів, які мають якісь запитання чи претензії, необхідно завітати на цю сторінку:
http://www.google.com/tm_complaint_adwords/complaint.html