Нещодавно Google зробив можливість пошуку по профайлах своїх користувачів. Профайл – це сторінка, де зібрана інформація про користувача: його ім‘я, інтереси, вебсайти, блоги, де працював, де народився, куди подорожував і т.д. Тобто стандартний невід‘ємний елемент будь-якої соціальної мережі.
Всі зареєстровані в Google (для цього достатньо завести пошту на gmail) мають внутрішні інструменти для спілкування – gmail (пошта), gtalk (обмін повідомленнями, та віднедавна відеочат та звуковий чат). Тому вже сьогодні можна говорити про достатній інструментарій для того, щоб називати все це соціальною мережею. Та сам Google поки що відхрещується від цього словосполучення.
Вчора з‘явилась ще одна корисна функціональна можливість – імпортувати до профайла картинки з Picasa (сервіс належить Google) або з інших популярних фотохостингів, наприклад, Flickr.
Та поки що, не зважаючи на всю візуальну красивість та функціональну розвиненість, в систему не вдається вдихнути найважливішу складову – користувачів, які все це будуть використовувати та сприймати Google як соціальну мережу, а не пошукову систему.
Pingback: Google закриває проект Lively. Світова фінансова криза докотилась і до інтернет гіганта | Watcher()