Не зважаючи на несприятливу економічну ситуацію, процеси придбань та поглинань навіть в інтернет секторі продовжуються, хоча обсяг їх і впав до найнижчого з 2000 року рівня.
Mashable сьогодні повідомив про те, що блог фінансових послуг Bankaholic був придбаний інформаційно-фінансовим порталом BankRate за $14,9 млн. Власник, засновник і єдиний автор блогу Джон Ву (John Wu) залишиться керувати проектом й після завершення транзакції.
Цікаво, що за даними Google Trends блог щодня відвідує лише 6-8 тис. унікальних користувачів, а кожен з записів в блозі в середньому коментують до 20 чоловік. Є тенденція й до подальшого росту, але все ж $15 млн. за блог, який відвідує навіть 10 тис. користувачів щодня – не забагато?
Розібратись в ситуації допомогло інтерв‘ю в Moneyaisle блогера Роберта Скобла (Robert Scoble), де той повідомив, що за останні 3 роки сильно зросли розцінки на пошукову рекламу. Наприклад, щоб перебувати в першій трійці рекламних посилань, які видно в правому стовпчику під час пошуку в Google по фразі “high yield savings” (дорогі депозити) треба заплатити $13,2 за кожен клік по цій рекламі від споживачів. Зважаючи на рівень конверсії на рівні 1% (кількість користувачів, які після переходу на сайт фінансової установи таки скористались її послугами) виходить, що залучення 1 клієнта обходиться в $1300!!!
Очевидно, це трохи поясняє високу вартість Bankaholic, але все ж сума на рівні $15 млн. мені видається аж занадто вже високою.
Непогана ідея для хорошого блог-стартапа в Україні.