• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 18 Липня 2012

Рейтинг українських банків в соцмережах

Tweet
Tweet

Рейтинг українських банків в соцмережахКомпанія «Простобанк Консалтинг» склала рейтинг банків України в соціальних мережах ВКонтакте, Facebook та Twitter. Рейтинг складено станом на 18 липня 2012 року.

В кожній з трьох соціальних мережах лідерами виявилися різні банки. Найбільшу кількість користувачів в мережі ВКонтакте зібрав Platinum Bank, найпопулярнішим банком в мережі Facebook став ПУМБ, в Twitter – Приватбанк .

Кількість користувачів в групі ВКонтакте

Platinum Bank

12346

ПУМБ

5163

Терра Банк

1654

Укрсоцбанк, UniCredit Bank ™

1593

Банк Русский Стандарт

788

Кількість прихильників у Facebook

ПУМБ

8268

Райффайзен Банк Аваль

7207

Укрсоцбанк, UniCredit Bank ™

4766

ПриватБанк

4438

Дельта Банк

3205

Кількість фоловерів у Twitter

ПриватБанк

2491

Platinum Bank

1717

Ерсте Банк

1360

VAB Банк

948

УкрСиббанк

410

Читати більше про: uastat, банки

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

    Instagram – соцмережа №1 для українців у віці до 30 років

  • 68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

    68% українських користувачів Facebook заходять в соцмережу виключно з мобільних телефонів

  • В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

    В ТОП-10 найпопулярніших серед українців вебсайтів – 3 російські

  • Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook

    Вже 12 мільйонів українців користуються Facebook



  • Alexandra Kozlovets

    не побачила, що тільки топ-5

    • maksym

       ну ВТБ матиме шанс потрапити в ТОП-5, якщо піднапряжеться :)

  • Oleksandr Góntar

    якось безтолково робити рейтинги по кількості, треба зважати на їхню якість..

    • maksym

       Запропонуйте критерії якості

      • Igor Isupoff

         первое, что приходит на ум – трекать кол-во переходов по UTM-ссылкам из ФБ на целевую страницу. Это ли не качество? Человек не только прочитал, но и заинтересовался и перешёл туда, куда предлагали/просили.

        • maksym

           і як ви будете рахувати для всіх цей показник?

          • Igor Isupoff

             очевидно, только в случае, если хозяева захотят поделиться этими данными Гугл Аналитикс.. что будет служить ещё одним подтверждением открытости и социальности брэнда/банка..

          • maksym

             дякую, посміявся :)

          • Igor Isupoff

             да смейтесь сколько угодно :) только пока вы смеётесь все эти рейтинги яйца выеденного не стОят.. ;-)

    • ПУМБ

      Ми у ПУМБ також прихильники якості. У Facebook для себе орієнтуємось на показник залученості на пост від Advermap. А у Twitter спостерігаємо за Klout. Подробиці – у нашому відносно нещодавньому прес-релізі: 
      http://pumb.ua/ua/about/press_centre/news_and_events/2012-05/pumb-zanyal-lidiruyushchie-pozitsii-v-sotsialnykh-media/

      • Igor Isupoff

         Ребята из ПУМБа, ну давайте уж до конца откровенно: “вовлечённость” у вас на ФБ в основном благодаря регулярной раздаче “плюшек” за эту самую активность. Так что, КАЧЕСТВО вовлечённости как раз страдает, ибо процентов 70-80 лайков и комментов в стиле “ой, классно, спасибо, целуем!” ;-)

        • ПУМБ

          Игорь, на наш взгляд, программа лояльности у нас работает качественно: мы этого достигаем за счет модерации как собственной, так и “активистов”. Не согласны с приведенными вами оценками. Скорее наборот, более 70% комментариев по существу: обсуждают преимущества наших продуктов, содержат дополнительную информацию и т.д.

          Если вы можете привести примеры других FB-страниц, у которых можно поучиться качественному общению – приводите здесь или пишите на smm@fuib.com. Будем рады перенять опыт :)

  • Анонімний

    Хіба ці лайки хоч на щось впливають?
    Нещодавне дослідження показало, що залайкають що завгодно. Якістю тут і не пахне

  • Николай Рева

    Кто составил это?! Очень необъективно…
    У “ПриватБанка” ВКонтакте 25806 пользователей….

Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA