Мікроблогінгова платформа Twitter все активніше використовується як комунікаційний інструмент в рамках президентських виборів в США.
Під час сьогоднішніх дебатів між кандидатами в президенти Обамою та Маккейном кілька телевізійних каналів інтегрують Twitter у свої телевізійні трансляції. Наприклад, кабельний канал Current TV створив групу редакторів, які будуть в прямому ефірі дебатів видавати повідомлення глядачів, які вони залишать на Твітері з ключовим словом “#current”.
Нібито нічого нового. Адже і раніше люди могли зателефонувати в студію чи відправити SMS, і його теж теоретично могли якось накласти на екран. Але головною відмінністю застосування Твітера полягає в тому, що користувачі цього мікроблогінга (а їх вже кілька мільйонів) на сайті Twitter.com можуть бачити про що говорять інші люди, які в них думки. Користувачі не відправляють свої повідомлення в нікуди, як це відбувається з SMS чи іншими схожими сервісами.
Твітер створив не лише спільні продукти з іншими каналами, а й свій власний тематичний розділ на сайті – Election2008. В режимі реального часу з‘являються повідомлення, які зробили користувачі Твітера в цьому розділі, або ж на своїй персональній сторінці, але при цьому ввели відповідне ключове слово, щоб повідомлення ідентифікувалось. Ключові слова відповідають найгарячішим та найцікавішим подіям, які зараза відбуваються в США, або ж іменам людей, які стоять за цими подіями, наприклад, Mississippi, Miss Teen USA, First McCain-Obama, CNN, Katie Couric, Kathleen Parker, Bush, Hail Mary.