Сьогодні стартував другий етап рекламної кампанії Microsoft, мета якої за 300 мільйонів доларів зробити операційну систему Vista ближчою та зрозумілішою споживачам.
На відміну від попереднього етапу в трьох нових роликах нема Біла Гейтса та Джері Сайнфелда. Тепер там багато різних людей різних професій.
Перші два ролики починаються з зображення товстенького очкаріка з краваткою віком десь під 40, який схожий на аналогічного у відомій рекламі Apple “Mac vs. PC”. Товстун каже “Hello, I’m a PC and I’ve been made to stereotype” (“Привіт, Я – ПК, і мене перетворили на стереотип”). Далі йдуть кадри з багатьма людьми, кожен з яких каже, що “вони є ПК” (I’m a PC”). Загалом все виглядає доволі симпатично.
Ще один ролик починається зі слів “I’m a PC. And I’m not alone” (“Я – ПК, і я не одинокий”):
Мені сподобались усі три ролики. Microsoft зміг обіграти собі на користь рекламу “Mac vs. PC”. Показати своїх користувачів позитивно, тепло і навіть трохи весело. Вам має сподобатись ця реклама. І вам тепер буде не соромно розповісти друзям, що ви теж користуєтесь звичайним персональним комп‘ютером, а не еплівським Маком.
В рамках кампанії користувачам також пропонують залишити коротке відео чи фото про себе на сайті “LifeWithoutWalls”. Більшість людей залишають відео, в якому повідомляють про те, що теж є користувачем PC, і окрім того “люблять ….” – кожен додає, що саме він любить – “Нью-Йорк”, “вишивати хрестиком” чи “грати в комп‘ютерні ігри”.
Щодо Біла Гейтса – його обличчя таки в одній з трьох реклам є. Виявляється, він теж користується ПК…