• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 17 Вересня 2008

Twitter росте як на дріжджах: 422% за рік

Tweet
Tweet

Twitter росте як на дріжджах: 422% за рік
Twitter – безкоштовний сервіс мікроблогінгу з елементами соціального мережі, який дає можливість писати та читати повідомлення (їх ще називають твітами), які є виключно текстовими та обмежуються 140 символами.

Останні дані дослідницької агенції Nielsen Online засвідчили суттєве зростання користувачів Twitter. Лише в США, в серпні сервіс відвідало 2,3 мільйони унікальних юзерів, що означає ріст на 422% в порівнянні з серпнем 2007 року.

Також важливим є факт зростання часу, який користувачі проводять на сайті мікроблогінга. Зростання перевищило 55% та складає в середньому близько 7 хвилин на користувача. Хоча фактичний ріст часу проведеного на сайті міг бути й більшим, та через поширення великої кількості програм-клієнтів під Twitter, багато користувачів навіть не заходять на сайт, користуючись його сервісами.

Nielsen Online також повідомив про зростання кількості унікальних відвідувачів найбільшої в світі ділової соціальної мережі LinkedIn. В серпні її аудиторія склала 10,8 млн., що на 146% більше в порівнянні з серпнем 2007 року.

Читати більше про: 2008, Linkedin, Nielsen Online, Twitter, дослідження аудиторії, ріст, серпень

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

    Twitter збільшив ліміт знаків у повідомленнях з 140 до 280

  • До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

    До Дня кримськотатарського прапору Twitter верифікував офіційний екаунт Криму

  • Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

    Суперечка офіційних екаунтів України та Росії в Twitter через Анну Ярославну викликала фурор в твітерян

  • Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях

    Twitter не рахуватиме @Usernames в ліміті символів при відповідях



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA