Про це свідчить дослідження gemiusAudience компанії Gemius Ukraine. Очевидно, що це хороший знак для ринку інтернет комерції, хоча й переоцінювати його не варто, оскільки це загальнонаціональна тенденція пов‘язана з високим рівнем інфляції в Україні.
Дослідження дозволяє простежити тенденції щодо рівня заробітку користувачів за квітень-липень 2008 року.
Згідно з дослідженням, працюючі користувачі складають близько 70% онлайн аудиторії України (зростання з 66,7% в травні до 69,2% в липні). Проте, інтернетом на роботі користується лише 50% користувачів, хоч і ця частка поступово збільшується (в травні було 48,1%). Причому зростання йде не тільки за рахунок числа користувачів, але й щодо інтенсивності використання інтернету – збільшується час проведений в мережі та кількість переглядів.
Як видно з графіка нижче, зменшується частка групи без джерел доходу та групи з найнижчим рівнем доходу – до 700 гривень. Можливо, це свідчить про меншу активність студентів та школярів під час літніх канікул
Інформація щодо доходів збиралась на базі відвідувачів 99 українських сайтів.