• Про Watcher
  • Реклама
  • Статистика Уанету
  • Повідомити новину
  • Соцмедіа для Журналістів
про інтернет бізнес та маркетинг в соціальних медіа
  • Соціальні Медіа
    • Facebook
    • Twitter
    • ВКонтакте
    • Блогосфера
    • Новини Соціальних Медіа
  • Бізнес
    • Інвестори
    • Бізнесновини
    • Держава
    • Реклама і Маркетинг
    • Стартапи
  • Mobile
    • Android
    • iPhone
    • Nokia
    • Windows Mobile
    • Мобільні новини
  • Google
    • Gmail
    • YouTube
    • Новини Google
    • Пошук Google
  • Яндекс
    • Новини Яндекса
    • Яндекс.Карти
    • Яндекс.Пошук
  • Технології
    • Інтернет
    • Гаджети
    • Новини технологій
    • Телеком
  • HowTo
  • Політики в інтернеті
    • Закордоном
    • Українські політики
  • Розваги і Медіа
    • Ігри
    • Вірусне відео
    • Знаменитості
    • Медіа
  • Різне
    • Анонси
    • Гумор
    • Дайджест
    • Дизайн і програмування
    • Люди
    • Останні статті

Максим Саваневський · 28 Липня 2008

Аська для мобілок проти SMS: хто виграє?

Tweet
Tweet

Компанія eBuddy – світовий лідер з надання послуг ІМ (instant messenger – програма для відсилання миттєвих повідомлень), в своєму прес-релізі повідомила, що за останній рік її ІМ для мобільних телефонів був завантажений 5 мільйонів разів. І це лише перший рік!

На сьогоднішній день компанія обробляє понад 1 мільярд повідомлень в місяць, що відправляються двома мільйонами власників мобільних телефонів через її ІМ.

ІМ eBuddy в першу чергу популярний в Європі, оскільки тут доволі швидко розвиваються мобільні мережі третього покоління. Користувачі вибирають eBuddy, бо на відміну від стандартних SMS повідомлень – платити треба лише за інтернет.

У зв‘язку з цим, багато експертів прогнозують, що вже через 5-7 років SMS, як послуга, може взагалі зникнути. І це настане тоді, коли більшість користувачів перейдуть на мобільні пристрої, що даватимуть можливість виходу в інтернет.

Дослідники з компанії Informa оцінюють глобальний ринок для мобільних ІМ близько $11 мільярдів в 2011 році. В першу чергу, завдяки впровадженню реклами в ІМ.

Читати більше про: eBuddy, IM, SMS, інстант месенджер

Максим Саваневський
Керуючий партнер PlusOne DA. Засновник Watcher.

Максим Саваневський на зв'язку

Блог автора Twitter Facebook LiveJournal

Також читайте:
  • Google вирішив вбити SMS, як формат обміну повідомленнями

    Google вирішив вбити SMS, як формат обміну повідомленнями

  • Користувачі Android зможуть отримувати і відправляти SMS через Facebook Messenger

    Користувачі Android зможуть отримувати і відправляти SMS через Facebook Messenger

  • «Укрпошта» без тендеру замовила SMSок на 1,8 млн грн за тарифами дорожчими, ніж в операторів

    «Укрпошта» без тендеру замовила SMSок на 1,8 млн грн за тарифами дорожчими, ніж в операторів

  • СБУ назвало SMS-вірус диверсією Росії

    СБУ назвало SMS-вірус диверсією Росії



Отримувати новини електронною поштою


Реклама реклама

Маєш новину? Повідом нам

Позначки

Android apple Facebook gmail Google Google+ google maps Inmind Instagram iPad iphone livejournal mail.ru microsoft Twitter uastat video vkontakte YouTube Євромайдан Блоги Київстар Одноклассники Приватбанк СБУ США Твітер Яндекс безпека вибори додатки дослідження пошук рейтинг реклама росія соціальні мережі статистика уанет україна хакери ігри інтернет інтернет реклама інфографіка
© Всі права застережено.
NIC.UA