10 липня «Український Медіа Холдинг» підписав договір з російською компанією СУП щодо передачі прав реклами на сайтах Yahoo! та Last.fm – повідомив «Комерсант-Україна» з посиланням на керівника департаменту нових медіа УМХ Віталія Гордуза.
УМХ отримуватиме комісію від розміщеної реклами. Це не перша угода СУП та УМХ. Ще взимку компанії підписали договір про розміщення української реклами в блогсервісі Livejournal.
За словами Віталія Гордуза вартість розміщення реклами на Yahoo! складатиме 33 грн. За 1000 показів, а на Last.fm 120 грн. за 1000 показів.
УМХ об‘єднує 83 медіапроекти в пресі, інтернеті та радіо в 4 країнах – Україна, Росія, Казахстан та Білорусія. Доход в 2007 році склав $108,7 млн. Компанія очікує в 2008 році $153 млн.
Свою активну діяльність щодо інтернет напрямку УМХ почав в 2007 році. Зараз у портфелі компанії 7 проектів: fooball.ua, мережа соціальної журналістики High Way, портали новин kp.ua і focus.in.ua, портал про бізнес і фінанси dengi-ua.com і сайт про розваги timeout.ua.
Pingback: UMH буде продавати tuse.ua - Watcher()