Відома київська рекламна BTL агенція Promotion Technologies запустила сьогодні сайт I LOVE MONDAYS!, головна мета якого залучення нових працівників в компанію у звязку з розширенням бізнесу.
Цільова аудиторія сайту – люди, які мають досвід роботи в рекламній сфері. З метою швидкої популяризації сайту серед цієї ЦА на головну сторінку винесено відео, яке, очевидно, стане вірусним саме серед рекламних працівників.
Сайт складається всього з 2-х частин:
1. Вірусне відео
2. Набір вакансій
Як на мене, агенція обрала доволі незвичну, але правильну форму рекрутингу. По-перше, компанія суттєво зекономить кошти на роботі рекрутерів, оскільки про вакансії, очевидно, дізнайються не лише ті, хто зараз знаходиться в пошуку роботи. По-друге, незвична форма рекрутингу сприятиме формуванню іміджу компанії, як креативної.